Airpro

Työhyvinvointi yritysvastuullisuuden keskiössä

Lentokentällä kohdataan päivittäin ihmisiä eri puolelta maailmaa. Työvaate on tärkeä viesti brändistä ja palveluilmeestä.

Työvaateuudistusta viitoitti yrityksen jatkuva ja  vahva panostus työhyvinvointiin. Hyvä fiilis töissä välittyy iloisena asiakaspalveluna. Upea mallisto suunniteltiin raikkaaksi kokonaisuudeksi tukemaan samalla yrityksen brändiä.

Vaatimukset tuotteille

Airpron työvaateprojektissa panostettiin myös vaatteiden oikean koon löytämiseen, sillä oikea vaatekoko tuo vaatteelle lisää käyttövuosia. Oikean koon valinnoissa apuna on käytetty kuvallisia ohjeistuksia, työvaateverkkokaupan koonvalintatyökalua ja Airpron vaatevaraston rautaisia ammattilaisia.

Valitut materiaalit

Korkealaatuisilla työvaatemateriaaleilla varmistetaan tuotteiden pitkä käyttöikä. Mitä kauemmin tekstiili säilyy käytettävänä ja kierrossa, sitä vähemmän siitä syntyy päästöjä.

Projektin edetessä järjestettiin työvaatteista myös tärkeä koekäyttö, jonka yhteydessä loppukäyttäjien ideat ja mielipiteet otettiin huomioon.  

On tärkeää, että työvaateprojekteissa osallistetaan loppukäyttäjiä jo hyvissä ajoin. Uusien työvaatteiden koekäytön yhteydessä saadaan yleensä tärkeitä tietoja työvaatteen käyttäjien päivittäisistä haasteista ja onnistumisista. Touchpointin työvaatekyselyihin saadaan lisäksi liitettyä, vaikka lyhyt fiiliskysely työpäivästä, jolloin asiakkaamme saavat lisää tärkeätä tietoa kentältä.”

-Joni Mäenpää/ Sales Director Touchpoint

100%
suunniteltu Suomessa
No items found.